مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-19سياسي

سازمان های مردم نهاد دارای هویت اجتماعی هستند


استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه همه کارها را نمی توان دولتی انجام داد و باید از سازمان های مردم نهاد استفاده کرد، ادامه داد: سازمان های مردم نهاد دارای هویت اجتماعی هستند و تلاش آنها هدفمند و فعالیت هایشان ارزشمند است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه همه کارها را نمی توان دولتی انجام داد و باید از سازمان های مردم نهاد استفاده کرد، ادامه داد: سازمان های مردم نهاد دارای هویت اجتماعی هستند و تلاش آنها هدفمند و فعالیت هایشان ارزشمند است.

اسدالله عباسی امروز 28 مرداد در همایش تشکل های مردم نهاد استان گیلان در رشت با بیان اینکه دولت سیزدهم به دولت مردمی مزین شده است، اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد واسط بین مردم و دولت هستند؛ از این رو باید از ظرفیت ها و توانمندی های آنان در بخش های مختلف اعم از محیط زیست، پسماند، سلامت، جمعیت و خانواده استفاده کرد.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد دارای مجوز بوده و داوطلبانه و با نگاه انسان دوستانه و بدون انگیزه به دست آوردن سود و منفعت در بخش های مختلف فعالیت دارند که باید قدر این فرصت را بدانیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه همه کارها را نمی توان دولتی انجام داد و باید از سازمان های مردم نهاد استفاده کرد، ادامه داد: سازمان های مردم نهاد دارای هویت اجتماعی هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های مردم نهاد دارای هویت اجتماعی هستند

سازمان های مردم نهاد دارای هویت اجتماعی هستند